Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Yumo. Meer weten? Ontdek meer
Merlinde
18 jun 2026 om 19:33
Heerlijke crispy sushi
Skye
18 jun 2026 om 0:03
altijd heerlijk bij jullie.. bedankt! hoop nog steeds dat jullie wat nieuws op de kaart gaan zetten...
Jessica
15 jun 2026 om 21:39
de beste sashimi
Romy
12 jun 2026 om 23:45
Zalm roll rook niet meer goed dus niet gegeten…
leah
11 jun 2026 om 15:40
echt heel vies ik heb sushi besteld waar zalm in hoort te zitten het was gewoon oud en zo vies heb niks kunnen opeten
Nyah
9 jun 2026 om 18:20
Ik betaal 2.65€ voor een redbull. En krijg de allergoedkoopste energy drank van de supermarkt terwijl ze benaming ook redbull geven op de thuisbezorgd app. Geen stijl.
Talha
9 jun 2026 om 4:59
Binnen 15 minuten bezorgd! Toppers
John
28 mei 2026 om 20:10
Perfect, trouw klant en stelt nooit teleur
Marga
25 mei 2026 om 19:06
Het smaakte heerlijk en het eten werd op de afgesproken tijd bezorgd!
Elżbieta
25 mei 2026 om 18:49
Bardzo smaczne sushi jak zawsze
danielle
25 mei 2026 om 18:16
de sushi smaakte heerlijk
C
15 mei 2026 om 20:08
zoals gewoonlijk helemaal goed!!